Lycka

Igårkväll och imorse var två tillfällen av ren pina. På mitt schema låg 6 arbetsdagar under kommande vecka, varav samtliga nära helgen innebar eftermiddagar och kvällar, tex. till kl. 02.00 på lördagnatt.

Men (Ja jag tänker börja den här meningen med ett men) så hände det underbara imorse. Det lades ut ledigheter! För hela morgondagen. Heldag prioriteras! Jag sökte lika snabbt som en kobra hugger (Antar att det är snabbt) och Glory, Glory, Hallelujah! jag fick ledigt hela morgondagen! U n d e r b a r a  känsla!

Sedan avslöjar biggan att det är överbemannat hela denna vecka och nästa. Kanske kan detta bli två bra veckor trots allt! Jag håller tummarna för min egen skull. Personal gaining here i come!

Kommentarer
Postat av: frida

hej! men va skönt, jag ska hålla tumarna! jag är i uppsala hos jenny och har shoppat idag, mkt roligt!

2007-08-20 @ 19:36:58
URL: http://frohl.blogg.se
Postat av: Daniel

Haha, vilken lyx! Kanske därför jag inte fick en enda timme på mitt schema nästa vecka. Ibland är det skönt att vara timmis... :P

2007-08-21 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0