Chillin

De bästa uppfinningarna i  bilväg, efter bilen måste ju vara aircondition och motorvärmare/kupévärmare. Just för tillfället kupévärmare. Jag vet inte om jag skrivit det förut, men det är värt att nämna igen. Att komma ut till bilen klockan 07.30 en morgon då det är -5grader celsius och bilen inte ens har is på rutorna, när bilen är varm då man sätter sig i den, är smått underbart.
      Jag brukar emellanåt fundera vad en tex. jamaican skulle göra i 5 minusgrader.

Lyssnade på Elysions nya(?), (enda?) skiva på vägen till jobbet imorse. Jag köpte den igår på Åhléns för 39.90kr, lika förvånad som expediten. Man kan ju tycka att priset bör säga allt om skivan men samtidigt kostar ju BWOs skivor normalpris, så en viss missledande pristendens verkar ju finnas. Värt att testa, tänkte jag. Det lät ungefär som man kan tänka sig dock mindre svulstigt och mer avskalat. Tre hedersvärda Johan av fem möjliga får den efter en genomlyssning av tre låtar.

Dock sitter jag inte här med en operett på hjärnan utan en gospel.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, jag också! :) Slutet. En massa improviserat wailande!

2007-12-05 @ 11:59:09
URL: http://diveby.blogg.se
Postat av: Daniel

*Muttrar*
BWO har billiga priser för sin fantastiska musik
*morrar*

2007-12-05 @ 20:16:39
URL: http://eldfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0