Pottchaufför

Det finns en busschaufför som jobbar åt Busslink och kör stadsbussarna här i Sundsvall som har en tunn kortklippt pottfrisyrslugg. Fick jag välja en person jag helst av allt skulle få sparka i röven, ut från sitt jobb och ut ur allmänhetens liv, skulle det vara han. En person som inte hejar tillbaka när dess kunder hälsar, som hellre tittar ut genom sitt förarfönster än på sina påstigande passagerare och som kör iväg när folk bankar på dörren för att få åka med i bussen, borde inte inneha ett serviceyrke. En sådan person borde rensa kloaker och kliva i andras skit. En sådan person borde knappt kallas person, som inte kan fungera bland andra människor.

Jag är beredd att slå vad om min kommande bonus att det är denna busschaufför som också åker för tidigt från hållplatserna med flit. Se Nattis blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0