Första inlägget. Igen?

Första inlägget... Jag får alltid för mig att det första man gör av något ska vara helhjärtat och betydelsefullt, men nu kan jag inte riktigt komma på något av det värdet att få inneha platsen i det första inlägget, så jag skriver lite på måfå för att få igång flödet.

(Egentligen vet jag nog vad jag vill ha här men det får nog lov att vänta lite.. några inlägg iallafall)

Fann mig plötsligt tänkandes på framtiden igen. Kanske att man lever för tider som ska komma och inte för de som är. Fast just nu lever jag nog mycket i nuet, tror jag. Detta nu är en glädjefylld plats.


Undrar om hela min blogg till större delen kommer bestå av frågor...


184163-2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0