Halva reapriset

Idag var jag, som så många andra, ute i birsta och spanade in resterna av MQs stora utförsäljning inför deras flytt. Halva reapriset på allt! Jag hittade en jacka, Tshirts och en väst.. alltsammans för 773kr. Egentligen skulle det gått på 2549kr! Verrückt, som en av alla tyska tanter som ringer till eniro skulle uttryckt det. Jackan som jag köpte har jag för övrigt tittat på sedan i våras. Det fanns då bara två plagg, varav den ena i min storlek, som alltså fortfarande fanns kvar. Jag tog det som ett tecken, även om det samtidigt måste betyda att ingen annan vill ha den.

Måste också be alla läsa Fridas inlägg Höjden av snålhet. Det var nog veckans roligaste händelse när vi insåg vad vi höll på med. frohl.blogg.se

Upptäckte just något för intresseklubben att anteckna; Säg ordet Alkisar med engelsk brytning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0