Lugna gatan.-

Ibland ringer det människor till jobbet i olika situationer som en annan skulle tycka vara stressande. Ändå talar dessa personer i helt vanlig samtalston som om de sitter bekvämt i läsfåtöljen och smuttar på ett glas vin.

Kund till Lotta i lugn samtalston:
"Du, vart är det nu man ringer om man kommit hem från utlandet och har haft inbrott?"

Kund till mig i lugn samtalston:
"Numret till polisen i sollentuna, jag har blivit rånad och sönderslagen i mitt hem"


(Idag ska jag se TRANSFORMERS!) ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, jag ælskar dina och Fridas eniro-historier. Hur kan ni egentligen klaga nær ni har allt detta att se tillbaka på? :D

2007-07-19 @ 13:28:36
Postat av: Nathalie

how waaas it? :)

2007-07-19 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0