Music challenge

Jag har blivit utmanad i en blogg challenge. Man sätter sin Mp3 på shuffle och skriver en lista på de första 10 låtarna som spelas upp. Detta ska ge en bild av vilken slags musik man lyssnar på. Dock vet jag inte hur pass välmålande detta blev. En del klockrena träffar och en del jag inte ens visste fanns på min iPod. Här är iallafall min lista:

Don't Play That Song Again - Nicki French
Hung Up - Madonna
Welcome To The Party - Anna Vissi
Dreamer - Ozzy Osbourne
Teli Ke Pavla - Keti Garbi
The Arrival - The Attic feat. Therese
Tornero - Mihai Traistariu
The Light In Our Soul - Helena Paparizou
Med Hjärtats Egna Ord - Josefin Nilsson
Molitva (Jovan Radomir Mix) - Marija Serifovic

Utmanade mig gjorde Fredrik. Här är hans lista: fredrikbojohansson.blogg.se.
Nu är det din tur att shuffla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0