Andra Chansen

Så var det dags för den Andra chansen. Blir spännande att se hur det nya systemet fungerar.. och hur mycket kaos det blir om det på löpsedlarna imorgon.

Än mer spännande blir det så klart att se bidragen framföras igen.. och vilka som vinner över vilka och vilka som går till final. Lite nyheter från deltävlingarna blir det dock.. några artister satsar på nya kläder tex.

LantoNanne
Två smakprov.

Det är rätt svårtippat hur det kommer gå måste jag säga, men så här tycker jag personligen:

Elin Lanto - Jessica Andersson
Jimmy Jansson - Sanna Nielsen
Uno & Irma - Sonja
Nanne - Magnus Uggla

* I omgång två hoppas jag på att Elin Lanto vinner över Sanna Nielsen och blir den första av kvällens finalister.
* Sedan hoppas jag nog på att Sonja vinner över Nanne och blir den sista finalisten. Även om det skär en del i hjärtat att inte se Nanne i final är Sonjas låt är så bra att den borde gått direkt till final från Övik.

Som vanligt tror jag dock att det kan skrälla hur som helst ikväll, det är bara att hålla sina tummar, hoppas och rösta på sina favoriter!

AC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0