Enirokö

Nu har jag jobbat i 2h3min och detta är första gången under den tiden som kön har upphört.
Kö på Eniro innebär inte att människor får höra "Just nu är det många som ringer...", kö på Eniro betyder att det hinner gå en signal innan vi svarar när kunden ringer. Kö på Eniro betyder således att alla operatörer är ständigt upptagna, vilket i sin tur betyder att så fort jag lägger på, eller kopplar iväg en kund kommer nästa fram automatiskt, utan en hundradels sekund till paus. När kön då till sist (förhoppningsvis) upphör, betyder det inte att jag får en paus mellan samtalen att skriva ett blogginlägg på, det betyder att det då går en sekund efter att jag lagt på tills nästa kund kommer. Förstå hur roligt det är att sitta på detta sätt hela morgonen.
(Medan jag skrivit detta har kön gått upp i 20.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0