Grant's Lifestyle

Idag när jag klev på bussen slog det mig plötsligt; Try a different angle.
Precis som Grant's scotch whiskey i sin reklam uppmanar att göra, är det precis så min dagsdevis ska vara utformad. Hittills har det gjort sig uttryck i att jag satte mig på den andra sidan i bussen. (Jag kliver på bussen på första hållplatsen så den är i princip tom och jag sätter mig alltid på samma sida.) Jag tog också kolsyrat vatten från vattenautomaten på jobbet istället för vanligt vatten ur vattenautomaten.

Det blir stora förändringar idag, jag kan känna spänningen. Prova själva; Prova en annan vinkel.

Kommentarer
Postat av: frida

Ah, va spännande. Du måste utveckla och skriva sen hur din dag blev. Jag ska nog också prova.. =)

2007-11-06 @ 09:37:20
URL: http://frohl.blogg.se
Postat av: My

Jag blir lika chockad varje dag över vad som händer. Man vaknar varje morgon och tänker "vad ska jag göra idag, vad kommer att hända" ;-)

2007-11-06 @ 18:03:07
URL: http://mytribute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0