Att sova eller att inte sova

Jag vet inte riktigt hur jag kan vara i levande tillstånd just nu. Jag var inte hemma igår kväll förrän sent på natten, och jag lade mig inte för att sova förrän ännu senare. Jag hade några få timmar på mig att sova och när jag väl lyckats somna vaknade jag efter bara någon timme och kunde efter det inte riktigt somna om över huvud taget. Jag låg som i dvala och försökte somna, drömde konstiga drömmar och tänkte konstiga tankar om vart annat. Efter att jag slutligen lyckats sova ungefär 45 innan klockan skulle ringa, vaknade jag helt pigg och nästan klarvaken. Väldigt konstigt, då det aldrig händer annars, oavsett hur mycket jag sover. Jag klev upp direkt och kände mig lite dimmig, men inte mer morgonborta som jag annars brukar göra. Antingen behöver jag inte sova mer än ett fåtal timmar per natt, eller så faller jag ihop snart när hjärnan trycker på off-knappen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj! Ja, du kanske inte hinner falla in i djupsömnen :) Jag satt också och ugglade för länge.. fast bara till 2.

2007-10-22 @ 11:55:25
URL: http://diveby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0