Eniro 118118 Ursäktsupplysningen

Eniro gör tydligen reklam för att vi har massa ursäkter på lager att ge till kunder som har försovit sig, glömt flickvännens födelsedag osv. Jävligt smart måste jag säga.. då måste jag alltså sitta här och hitta på saker jag inte ens kan förklara själv.

Kund: Hej, jag har försovit mig hehe. Har du någon bra ursäkt?
Jag: Hmm..

Kund: Vi firade ettårsjubileum idag.. men jag har glömt köpa en present! Vad ska jag göra?
Telefonist: Men om du ber om ursäkt och säger att du är jätteledsen att du glömt, tror du inte hon förlåter dig då?


Är det någon som har några ursäkter på lager att dela med sig av?

Kommentarer
Postat av: Kim

Snygg design! Ha en Bra dag! Kram KimJ

2007-10-25 @ 11:08:18
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Jennie

En på jobbet idag ringde och sa att hon inte kunde komma för hon "hade problem med sin vagina." Chefen vart helt ställd och sa att hon kunde stanna hemma tills hennes problem hade löst sig.

Den kan du tipsa om:)

2007-10-25 @ 11:16:44
URL: http://wennie.blogg.se
Postat av: Daniel

Man kan alltid skylla på att det hände en olycka påvägen till whatever och att man var tvungen att hjälpa till, så man hann inte med att köpa X eller komma i tid

2007-10-25 @ 16:25:39
Postat av: U know

Man kan t.ex. säga 'förlåt, jag gjorde fel'. Så nu gör jag det.

2007-10-25 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0