I med- och motvind

En vän till mig har en blogg där han skriver väldigt flitigt. Sedan i juli har han haft den och härom dagen passerade han sitt 400:de inlägg. Själv har jag nu haft min blogg sedan i februari och jag börjar närma mig 200 inlägg... det är ju inte utan en viss liten prestationsångest man läser hans i snitt 3½ nya inlägg varje dag. Många tankar måste snurra i hans huvud och flinck att få ner det i text är han också.. det är nog skillnaden på vårt skrivande.. och det är nog mitt problem.

Tänkte han skulle få avsluta min bloggdag och min vakna dag med en mening från hans senaste inlägg. Jag citerar: Livets växlingar är fler än årstiderna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

En länk till bloggen vore ju trevligt.

2007-10-30 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0