If you were a river

I två dagar har jag lagt mig i tid. Det vill säga, jag har inte suttit uppe i princip i onödan och inte gjort något vettigt istället för att sova så jag kan vakna en normal tid dagen efter och känna mig utvilad. Det har inte hänt på väldigt väldigt länge, men i förrgår bestämde jag mig för att lägga mig vid 23.30 (Det är väldigt mycket i tid mot för vad det brukar bli.) Det var otroligt skönt att kunna vakna några gånger under natten, titta på klockan och tänka att jag får sova i några timmar till. Annars brukar jag alltid vakna lagom till att klockan ska ringa om 10min och jag blir stressad att somna om igen. Jag tänkte försöka göra detta till en vana. Det sägs att det tar åtta veckor att skapa en ny vana, men jag tror och hoppas att den här ska gå snabbare och lättare.

If you're a preacher I'd begin to change my ways.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0