Toy George

Vaarför ser jag bilder på Boy George överallt?! Tydligen ska han komma till Sverige och spela och tydligen är det väldigt stort. I vissa kretsar iallafall, där det är största nyheten just nu. Det är ju kul för de som gillar honom och kanske är han bra, har aldrig hört ett ljud av honom vad jag vet, men i vilket fall som helst så vill jag INTE se honom på bild överallt. Han ser ju så anskrämlig ut så jag blir äcklad av alla foton! Han ser ut som en trasig sminkdocka hittad på en soptipp, sminkad av en treåring med en måsskit på huvet. Sure, det är hans "stil" men i min värld censureras stötande material.

För att ingen ska tro att jag är en elak människa som klagar på normala människors utseende och för att glorifiera mig själv publicerar jag en så liten bild jag kan på honom här för att fortfarande kunna kolla min egen blogg.
image206

Kommentarer
Postat av: Nathalie

MEN UÄÄH!! Jag knyter händerna och prisar gud att jag hittills har sluppit undan honom. Nu kommer jag förmodligen se honom överallt.

2007-10-18 @ 20:23:15
URL: http://diveby.blogg.se
Postat av: Lotta

Haha. Boy George stalkar dig Johan ;) Värre än så kan det knappast bli.

2007-10-18 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0