Höstkväll

När jag satte mig i bilen och åkte till jobbet för en stund sedan kom jag på att det var första gången jag varit ute sedan i måndags.. det mesta jag har sett av världen utanför den senaste veckan är skogen utanför mitt fönster. Jag upptäckte på vägen att jag missat en hel våning i byggandet av bostadshusen som jag annars åker förbi varje dag.

När jag kom fram till jobbet såg jag att den stora lönnen framför ingången fått gula och orange blad och att den tappat en hel del av dem. Jag var tvungen att sparka lite i dem innan jag gick in.. det var en perfekt höstkväll.. inte alls kallt, bara lite småkyligt (men jag var rejält klädd med tjock jacka och halsduk för jag tänker inte bli sjuk igen!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0