Medioker Merida

Imorse kom jag på en till sak som varit konstigt denna sommar. Jag har inte cyklat något! Inte satt min rumpa på en endaste cykelsadel det senaste året.. min trogna blå-silvriga Merida har stått kvar i förrådet ända sedan den ställdes undan för vinterförvaring ifjol höst. Nästan så jag tycker lite synd om den... kanske måste jag ta fram den och cykla nån gång innan det blir snö och is så den får visa vad den går för en gång den här säsongen med.

I förrådet står även en moped som är min. Den har jag helt och hållet glömt bort, då det var några år sedan jag använde den senast. Kom på här i månaden att jag borde sälja den medan jag fortfarande får lite pengar för den.. en oberäknad nedkomst i kassakassan är ju aldrig fel! Frågan är om man ska sälja den nu på höstkanten eller vänta till våren då alla nysprungna moppepojkar och -flickor vill ha små trafikfaror att köra med. Dock är den ju då ytterligare än årsmodell äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0