Rivjärn i halsen

Jag blev hemma från jobbet idag. (Det är därför du inte hittar mig, Lotta.) Jag började få lite småont i halsen igårkväll, men tänkte inte så mycket på det eftersom jag ständigt verkar vara lite småsjuk.. liite ont i huvudet.. liite snuvig.. liite hes. I natt däremot vaknade jag strax efter 01.00 och hade ont, så ont i halsen. Varje gång jag svalde kändes det som jag hade taggtråd i halsen... tom. bara när jag andades kände jag svagt små riv i strupen. Jag lyckades somna om och sova i en timme ungefär, sedan vaknade jag igen och efter det blev det inte mycket sova. Så nu känner jag mig som en zombie med halsont när jag bara lyckats sova små stunder till och från, fram till nu.

Så snart min lilla Mac har uppdaterat sig färdigt ska jag lägga mig med den i sängen istället. Min största fundering just nu är hur jag ska lyckas äta... som tur är (?) är jag inte hungrig ännu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh stackars =( Krya på dig!

2007-09-18 @ 13:26:54
URL: http://caaarolina.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag sökte verkligen! Jag kikade t.o.m. i utbildningsrummet. Sen såg jag dom döende smileysarna på schemat. Då förstod jag.

2007-09-19 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0