Synkroniserar

Nu sitter jag och har sådär fruktansvärt tråkigt. Inget att göra, ingen att leka med. Totalt onödigt dag att vakna.. nästan. Min största sysselsättning just nu är att gå igenom folks bloggar, med jämna mellanrum, trots att de inte uppdateras. Jag har haft turen med mig i den utsträckningen att tre nya inlägg publicerats av två av mina kära bloggvänner medan jag suttit här och gjort absolut ingenting.

Eftersom jag inte har något annat för mig och för att ni två bloggare kanske nyfiket undrar om det är ni som uppdaterat och gjort min tristess lite ljusare så kan jag berätta att inläggen heter Man märker att man blivit gammal, Idrottsskada och beslut. Kanske vill dessa bägge ha sina privatliv ifred (vilket jag betvivlar när de bloggar om det), därför tänker jag dock inte länka till inläggen.. vi kan ju göra en lek av det så får ni som läser nåt att göra om ni vill leta reda på inläggen. Fruktansvärt roligt måste det nog vara. Verkligen.

Kanske man ska ge sig ut på en promenad med iPoden så snart den synkroniserat klart... det är ju så kul att gå samma skogspromenad varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0