Isis Gee

Jag såg just Inför Eurovision Song Contest och jag har inte tänkt att kommentera programmen här, inte i nuläget i alla fall, men jag måste bara ställa en allmän fråga till er andra som såg sista bidraget och Järvhedens kommentar. Var det bara jag som tyckte polskan var ful som stryk? En operationsbordshäxa som gått på spray tanning två gånger för mycket och tror hon är Mariah Carey? Äckligt. Och hur taget är inte hennes namn?



P.S: Buljongvattnet var ett skämt. I alla fall hur vi tillagade och drack det. Kjell satt egentligen bara och tittade på. Och varför är för att det är gott. Som soppa med bara två ingredienser. Try it.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Christian trodde du talade sanning.

2008-04-28 @ 00:20:51
URL: http://diveby.blogg.se
Postat av: Polska na zawsze

Vad vet du om Polen? Ja, namnet är taget, hon heter egentligen Tamara Golebiowska och hur många kan uttala det i Europa? For your information så är det rätt vanligt med artistnamn. Dessutom, Isis Gee hör till de riktigt få talangerna i ESC. Hon har gjort ALLT själv på denna låt - skrivit (självupplevt allt det texten handlar om), mixat, producerat och självklart sången då. Att hon har en bra röst råder det ingen tvekan om, hon har vunnit flera sångtävlingar och har jobbat med de riktigt stora i USA. Så du kan lägga ned!

2008-05-20 @ 23:59:14
Postat av: Viper

Bra jobbat "Polska na zawsze"!
Dem får först titta på Charlotte Perrelli (buuu...)!!!, innan dem kan kritisera någon annans utseende!

2008-05-21 @ 01:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0