Jag har passion

Jag har stora planer för den närmsta tiden. Då menar jag inte med resor eller konsumtion utan för mitt leverne. Jag har tänkt bli pensionär.

1. Jag ska börja lägga mig i tid på kvällarna så jag kan kliva upp utvilad tidigt på mornarna. På så sätt får jag se mer solljus och jag får ut mer av dagen.
2. Jag ska ta mig för saker på dagarna om jag inte har något inplanerat. Baka eller sy gardiner kanske. (Det var kanske till att ta i.)
3. Jag ska börja cykla till jobbet när det blir mer vår. (Kanske inget för pensionärer, men en god sak.)

Mitt mål och mina visioner för vad som kommer ske om jag gör detta är att jag blir piggare, mer kreativ och mer produktiv. Det är mina förutfattade meningar om resultatet av sådant arbete. Jag borde väl ha rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0