Uppe som tupp?

Jag ska erkänna en sak... jag har ljugit lite i min blogg.

Jag har redan börjat mitt arbete mot att bli en pensionär. De senaste tre dagarna har jag lagt mig innan klockan slagit 23.30, två av dagarna när den just slagit 23. Det är en väldigt ovanlig företeelse i min värld, jag minns inte när det hände senast innan dessa dagar. Det måste ha varit någon gång i januari när jag skulle resa till London.

Jag har alla tre dagar börjat jobbat kl.11 och att ha tre vakna timmar till godo innan jobbet har varit helt fantastiskt. För jag har ställt klockan på 08 alla mornar och klivit upp.. ungefär den tiden. Imorgon börjar jag jobba kl.13, men jag har ändå tänkt kliva upp tidigt och se lite mer av dagen. Jag håller mitt mål ganska bra hittills. Nu väntar jag bara på att få se mer av den där solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0