Awake

Jag tänkte verkligen försöka författa ett blogginlägg men jag är så trött att jag måste tänka på att trycka ner fingrarna för att lyckas skriva. Annars händer inget, jag bara tänker det jag ska skriva. Lite som en film jag såg igår, Awake. Helt okej film, lite snurrad och snabb men annars bra. Hayden Christensen, Jessica Alba och Lena Olin gjorde nog halva filmen om inte mer. Handlar om en kille som ska sövas för operation men förblir vid medvetande, dock förlamad. Läskig tanke... fick mig att hoppas på att aldrig behöva sövas. Enligt filmen händer det 30.000 av 12.000.000 patienter, en för stor procentsats om du frågar mig. Vet dock inte huruvida det är sanningsenligt eller ej.

Nåväl. Godnatt.
JÄA.

Kommentarer
Postat av: Johan Ruda

Den verkar bra! Tankar nu! :>

2008-08-25 @ 23:50:09
Postat av: Nathalie

Vad är det där JÄA om?

2008-08-26 @ 08:53:02
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: Petter

är det inte ett försvenskat Yeah..? :)

2008-08-26 @ 11:54:32
Postat av: Nathalie

Ja Petter, vem vet!

2008-08-26 @ 20:10:22
URL: http://diveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0