Eat my rice and curry

Om en kvart slutar jag. Då ska jag springa ut i regnet, hoppa likt en gasell över de fällda träden och skynda mig hem till spisen. Jag ska laga en nyfunnen favorit till mig som jag lärt mig av Lotta som i sin tur lärt sig det av Ida som i sin tur....

Det är kyckling med grön curry, färska grönsaker, cocosmjölk och ris. Jag blir sugen redan nu trots att jag fortfarande är proppmätt efter min fantasilöst tråkiga lunch på jobbet. Ni kan ju hoppas på att få något åtminstone hälften lika gott när ni kommer hem. Moahaha!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tänkte också laga den ikväll. Fast det blir frysta grönsaker för min del ;P

2008-08-28 @ 15:02:51
Postat av: Nathalie

Gott! :) Har du ätit röd nån gång?

2008-08-28 @ 15:20:12
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: The master chef (Ida)

... ida som i sin tur är ett litet geni i köket och lär sig själv. ;) För övrigt borde vi alla ha en middag tillsammans inom en snar framtid :)



2008-08-29 @ 01:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0