Leverstuvning

Jag sitter här och funderar på varför jag inte kommer på något att skriva om. Funderar på det nästan lika hårt som jag funderar på vad arbetskamraten här bredvid mig sitter och skrattar åt emellanåt. Kanske är det för att jag inte ids bläddra upp och ner på aftonbladet.se och expressen.se som jag inte hittar något riktigt korkat att blogga om. Eller så saknas det vara något för att få ut rätt saker ur fingrarna, såsom det saknas en knapp på min jacka.

Snart får jag äntligen äta min "lunch". Jag har väntat på den i några timmar nu och inte direkt blivit mindre hungrig. Som tur är har jag med mig en stor lunchlåda med mammas leverstuvning från gårdagens middag. Min favorit så länge jag levat. 17 minuter kvar.

Det är ju kon som är poängen!

Kommentarer
Postat av: M

Follow your heart Mopp!

2008-08-06 @ 18:05:52
Postat av: johan

Det tror jag inte jag har ätit... Bjuda mej? tindra med ögon haha

2008-08-06 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0