Mr. Byrd

Ilskan kokar här bredvid mig i soffan när Lotta och Nattis spelar tv-spel och svär åt den flygande turbopingvinen som inte kan styra eller skjuta missiler på gamar och gnorcer. De har spelat ett 20-tal omgångar nu och är ytterst nära, men lyckas aldrig riktigt. Jag flydde till datorn för att slippa bli arg och kasta kontrollen genom tv-rutan.

Spelet de försöker klara är ett minispel i Spyro som går ut på att man ska flyga runt en ö och skjuta ihjäl 8 gamar och 8 gnorcs, bomba 8 måltavlor på marken, flyga genom 8 ringar och 8 valvbågar. På 1min 42sek. Jag skulle få dåndimpen efter 10sek så jag sitter istället här och lyssnar på flickornas skrik och svordomar.

"MEN VARFÖR SKJUTER HAN INTE RAKT FRAM FÖR DÅ!?!?!?!?!"

Kommentarer
Postat av: My

För allmän information har jag klarat det minispelet en gång i tiden. Minns det där med 1min och 42sek, samt att det var 8 av allting. Roligt att flickorna tagit fram det gamla Spyro. (spyro är för övrigt mitt favoritspel på playstation) ;)

2008-08-19 @ 10:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0