När My är hemma dansar alla på bordet

Älskade, kära My kom igår hem från Barcelona för att hälsa på och det måste firas! Om någon timme bär det av ner till Fredsgatan 10 med gänget och kvällen är igång. Roligt så roligt ska det bli att jag faktiskt måste skriva ett blogginlägg om det. Allas vår My är hemma så pass sällan nu för tiden att hon börjar bli som en egen högtid att fira när hon väl befinner sig på Sundsvallsk mark.

Min spellista för kvällens förförfest ser ut som följande:
Kylie - Magnetic Electric

Ani Lorak - Shady Lady
Agnes - On and On
Jordin Sparks - No Air
Charlotte - Hero
Katy Perry - Mannequin
Lene Alexandra - Sexy, Naughty, Bitchy Me
Madonna - Give It 2 Me
Paula Abdul & Randy Jackson - Dance Like There's No Tomorrow
Goldfrapp - Ooh La La

Nu ska jag göra mig klar och sedan sticka iväg. Ha en kanonkväll, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: kumlas

bra låtlista!

2008-09-08 @ 11:48:28
URL: http://www.kumlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0