Rec Light

Igår såg jag den äckliga äckliga filmen som Nathalie skrev om härom dagen. De sista 15 minuterna sitter nog kvar på hornhinnan livet ut, fy faen. Jag hade tom. svårt att sova i natt. Jag vet inte om det var pga. filmen eller inte men jag drömde om den och vaknade flera gånger. I min dröm så var de sjuka människorna dock inte så skrämmande, de var mer skitjobbiga patienter jag var tvungen att ta hand om. Som bittra pensionärer som hela tiden försöker rymma från ålderdomshemmet. Till skillnad från rymmande åldringar var dessa dock långsamma och hann i stort sett bara vända sig om innan jag hann fram och vända tillbaka dem. Så höll det på mest hela tiden. Det kanske är skrämmande på någon nivå.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag blir jättesugen på att se den där filmen nu! Har du fortfarande inte vågat ge dig på Hostel? :P

2008-08-21 @ 12:30:23
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag har aldrig tänkt på att se den faktiskt :P Var väldigt längesedan jag såg en skräckfilm över huvud taget. Men jag kanske måste ta och se den med :P

2008-08-21 @ 12:51:13
Postat av: Johan

Jag har aldrig tänkt på att se den faktiskt :P Var väldigt längesedan jag såg en skräckfilm över huvud taget. Men jag kanske måste ta och se den med :P

2008-08-21 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0