Spanair

I fredags kikade jag in på min internetbank för att motvilligt se hur mycket av skatteåterbäringen jag hunnit göra av med. Döm om min förvåning när Spanair har dragit pengar från mitt konto för den sedan länge betalade resan hem från Barcelona i början på juli. Transaktionsdatum var 07/07, bokföringsdatum 22/08. Jag bokade flygresan via internet och betalade alltsammans på samma gång. Låter väldigt mystiskt, även om det blivit något fel, att de över en månad senare har kvar mina uppgifter och drar pengar. Väldigt suspekt säger jag.

Jag ringde kundtjänst idag som inte kunde förklara handlingen utan bad mig ringa återbetalningsservice imorgon. Spännande att höra vad de har för ursäkt. Det är svårt att tänka sig att man råkar dra pengar för en en månad gammal, redan betald resa. Hoppas det inte är jag som gjort något fel.

Kommentarer
Postat av: Johan Ruda

Låter väldigt suspekt... Varför skulle de ha kvar dina betalningsuppgifter så här långt efter?

Jag tror nog inte det är något du gjort iaf. :)

2008-08-25 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0