Pizzanight

Jag och Nathalie sitter på jobbet och ska svara i telefon till 04.00. Jag sov länge imorse för att inte bli trött och grinig, men trött blev jag redan klockan 14 idag. Grinig lär jag bli när alla fyllskallar ringer efter taxi.

Jag tog en tupplur innan jag åkte hemifrån för att bli lite piggare men det fick motsatt verkan. Nu har jag med mig en liten Japp och ett Kinderägg att längta till på rasterna och förhoppningsvis få lite energi av. Åtminstone tills vi får vår pizza vi ska beställa hit på "lunchen" klockan 00.00.

Jag måste för övrigt rekommendera pizza.nu där man kan göra en beställning online och sedan få upp en tidsruta som räknar ner hur lång tid det är kvar innan du får pizzan i din hand och kan börja äta. Fungerar kanonbra. Snart ska jag börja gå igenom Pizzeria Mexico Citys meny och noggrant välja vad jag vill ha för pizza. De har utkörning till 01! Perfekt för luncher klockan 00.00.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du har ju Eva Longoria i frysen också! Och jag en Spirello.

2008-08-15 @ 21:56:30
URL: http://diveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0