Ingen krösus

Jo jag var ju i stan för att äntligen inkassera min skatteåterbäring och den här gången kom jag ihåg att ta med brevet! Så nu har jag nyinsatta fräscha pengar på mitt konto som i min tankevärd ska ersätta utgiften för mina två par jeans jag köpte härom veckan. Fast egentligen täcker de bara 1½ par av jeansen.. och egentligen tänkte jag att de skulle täcka den där soptunnan, så jag kunde köpa den.. och pizzorna jag köpt den senaste veckan.

Och vad är inte det första jag gör när jag kommer hit till en dator om inte går in på Tradera. Men än är det inte kväll då köpsuget sätter in. På dagarna kan jag allt hålla mig från att beställa onödigt skit. Jag ska nog lägga mig direkt när jag kommer hem ikväll, utan att passera varken datorn eller gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0