Bitter(och det som rimmar på sitta)

Nathalie letar runt på Internet efter alternativ till kakel ovanför köksbänken och hittar en kommentar:

"Jag har lite svårt att förstå mej på den här trenden med glasskivor bakom diskbänken. Jag tycker det är skitfult och prententiöst. Och tapeterna har väl aldrig i världshistorien varit så fula som de är nu.
Vanligt vitt kakel är enl min mening snyggast och mest praktiskt i köket. För det är väl meningen att man ska laga mat i köket och inte ha det som ett showroom för att ev gäster ska tycka att man är trendig."

Om det inte är ett skämt så kan det vara det mest perfekta exemplet på en typisk svensk bitterfitta. (Ja jag skrev ordet.)

Kommentarer
Postat av: Pierre

Ohja, en sån har vi i skolan som alltid råkar sitta vid grannbordet när vi tentapluggar. Och allt man hör är hennes jobbiga MONOLOGER och fy fan vad hon är bitter. ^^

2008-12-03 @ 17:49:23
URL: http://www.timeforpierre.com
Postat av: Lotta

Klart du ska skriva ordet

2008-12-03 @ 22:28:11
Postat av: Lotta

Klart du ska skriva ordet

2008-12-03 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0