Dröm dröm och drömmare

Jag drömmer konstiga saker varje natt nu och varje morgon när jag slår upp ögonen kommer jag ihåg vad jag drömt. Sedan ju mer jag börjar tänka känner jag hur drömmarna försvinner längre och längre bort tills jag inte minns något alls längre.

Idag kommer jag ihåg en del av vad jag drömde. Jag drömde att jag skulle bli pappa. Jag bodde utomlands och det hade kommit folk hemifrån och hälsat på. Jag visste hela tiden att jag skulle bli pappa, men det var inte meningen, det bara hade råkat bli på något konstigt sätt och det var först då som jag insåg att det var en ganska viktig grej och jag funderade på hur jag skulle berätta det för folk och hur de skulle reagera. Ja det var en konstig dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0