Halvmisär

Imorse åkte jag till jobbet trots att jag är förkyld så att det värker i lederna. Det kändes onödigt att stanna hemma och tappa en dag, särskilt när jag också har möte en timme av jobbtiden idag.

Nu sitter jag här och anstränger mig för att inte låta som Nanny Fine och har lock för öronen. Samtidigt bränner det bakom ögonen och jag har snart använt upp paketet med näsdukar som någon lämnat kvar här på bordet för länge sedan.

Barbro sitter mitt emot och anklagar mig för att akut ha smittat henne med rinnsnuva. Vi försöker båda hålla oss ifrån att hosta. Ingen lunch har jag med heller, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Tom

Jag är helt oskyldig.

2008-12-05 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0