Köplusta

Nu har jag vunnit samtliga traderaauktioner jag bjöd på i aggression härom kvällen, men först droppade det in ett antal traderasms, som jag tänkte. Så många att jag råkade utbrista Men vad fan är det för fel?! innan jag hunnit läsa dem som alla kom samtidigt. Anledningen till att jag över huvud taget bjöd på dem var för att samtliga skivor hade utgångspriset 16kr. Den billigaste kom jag undan med för 23kr, resten slutade på över 50kr eftersom vinnarskallen var tvungen att få som den ville, så nu får jag punga ut några hunkor trots allt. Tänker försöka att inte besöka sidan på ett tag.

Råkade för övrigt hitta in på cdon igår kväll och nighttime shopaholic var bara ett steg från att köpa ytterligare några skivor. Enda anledningen som stoppade var att jag inte orkade hämta bankdosan. Jag övervägde nästan att betala med faktura, men inbetalningskort lät allt för jobbigt. Tur att man kan lita på förnuftet någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0