Misslyckad Krishna

På väg till jobbet idag försökte jag skapa ett mantra. Ett slags positivt mantra att upprepa när tillvaron känns mindre trivsam, där jag kunde rabbla saker som faktiskt var bra enligt modellen Jag är ..., jag är ..., jag är ... alternativt något jag har ... emellanåt.

I skrivande stund ringer Magnus Härenstam.

Mantrat blev dock enbart; Jag är frisk, jag är sund.. fast det är  jag ju inte, jag är pigg... fast det är jag ju inte... sedan kom jag av mig när det började lukta mat vid Västermalms Skola. Kanske jag ska hålla mig till Hare Krishna, Hare Krishna, Krishna Krishna, Hare Hare istället.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag säger som Sibel. I am a superstar!

2008-02-08 @ 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0