Sanna Vissi

Fredrik säger: I slutändan tror jag det kommer stå mellan Androla, Perrelli och BWO.
Johan säger: Ja.
Johan säger: Fast Sanna verkar farlig. Av anledningen att så många verkar gilla henne.
Fredrik säger: Ja precis.
Johan säger: Jag skulle skämmas om vi skickade henne.
Johan säger: Vissi-plagiat.
Fredrik säger: Fruktansvärt tråkig tycker jag hon är.
Fredrik säger: Ja verkligen!
Johan säger: Och hela Sverige skulle tycka hon var bäst av alla och vara säkra på att vinna, men Europa skulle se den som ett tråkigt plagiat och inte rösta. Så skulle Sverige hata tävlingen och hävda att Europa inte har någon smak. Johan säger: Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag hoppas Sanna bara gör den skräll hon alltid gör; tar sig till final men glöms sedan bort. Hon väl omöjligt slå Androla eller Perrelli??

2008-02-26 @ 00:19:58
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/
Postat av: D

Mm, Folk minns säkert Vissi i hela Europa. :P

2008-02-26 @ 06:55:33
Postat av: J

Hela Europa som röstar ;)

2008-02-26 @ 10:30:47
Postat av: frida

Haha. Jag tänker inte rösta på Sanna, hon har ingen personlighet. Hon känns inte folkkär. Dessutom är hon en jätte. En jättekvinna.

2008-02-27 @ 15:57:12
URL: http://frohl.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag ska ringa minst 10 gånger på Sanna i finalen :)
Vilket ett antal till som jag känner och en stor del av svenskafolket också
kommer göra!
Plus att Sanna har redan krossat Androla som kommer få det svårt att ta sig till final ens ;)
Heja Terran och Ola :D

2008-03-05 @ 12:52:14
Postat av: Fredrik

Jag ska ringa minst 50 ggr på Perrelli i finalen vilket kommer resultera i att dina ynka tio röster inte kommer göra någon skillnad ändå.

2008-03-05 @ 23:04:16
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0