Born to Shine


Igår hämtade jag ut min nya telefon. Snyggt inpackad låg den där i sammetslådan guldfärgad och born to Shine, som det stod på förpackningen. Efter ett dygn med den känner jag mig mycket nöjd, har inte riktigt lyckats få in alla knapptryckningar i fingrarna så än går det lite segt att skriva sms och kolla igenom menyerna som man rullar med den lilla listen bland, men det ger nog med sig om ytterligare några dygn.

Manualen som följde med stod på francaise, så trots mina två franskakurser är jag inte mycket hjälpt av den, men som tur är tillhör jag generationen som vågar utforska telefonen ändå utan att vara rädd för att hä sönder'an. Blev först lite orolig när jag inte hittade T9 i meddelandeskrivningen, men efter konsultation med en redan innehavare av Shine fann jag den mycket onödigt krångliga inställningen för att aktivera funktionen.

Nu ska jag leka lite mer med min guldtelefon. Skicka gärna ett sms så jag får skriva tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem bryr sig?

2008-01-18 @ 22:21:18
Postat av: Johan

Jadu P, de som bett mig berätta vad jag tycker om den. För övrigt är det valfritt att läsa.

2008-01-19 @ 13:10:59
Postat av: Kristoffer

Måste inskaffa en sån! Vad kostar dom?

2008-01-19 @ 15:56:53
URL: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: Johan

Jag beställde min från Pixmania. Det var billigaste stället jag hittade Gold på. Köpte den med 1Gb minneskort, då kostade den strax över 2600kr.

2008-01-19 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0