Mångfald

Det är väldigt spännande vad alla dessa Google-annonser som finns på många sidor baseras på. Ibland håller de sig till ett likartat ämne eller till något man skriver om, men ibland verkar det slå slint. Som de annonser som nu står i mitt Gmail-fönster:

Nyttig Citrusfrukt
Njut av citrusfrukt när som helst, var som helst - även i maten!

Mens?
Använd en tampong som hjälper din kropp när du har mens. Läs mer!

Vanlig Sexig Kalender
äkta kvinnokroppar, sann sexighet. Stöd kampen mot ätstörningar!

Gå ner 8 kg på 30 dagar
Medicinskt godkända preparat Snabb effekt utan svältkur

Frimurarbutiken

Webbshop för frimurare. Bra utbud och bra priser.

Nummer 3 och 4 var ju verkligen passande ihop. Jag kan inte ens riktigt komma på vad en eventuell grundtanke med sammansättningen skulle kunna vara. Notera att jag kopierat in all text, så samtliga skriftfel är i orginal.

Kommentarer
Postat av: Tomas Lidén

De två som stod under det här inlägget när jag läste fick mig också att småle lite apropå inlägget:

Bibelskola i Lund
Låt din tro fördjupas på Biosfär Ansök till höstens bibelskola här

Hela Bibeln som ljudbok
Lyssna gratis, elller ladda hem som mp3 eller köp på CD eller DVD

2008-01-22 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0