Running in a gown

Sarah Brightman - Running

Råkade hitta in på Sarah Brightmans hemsida sent igår kväll och blev först och främst fundersam om det verkligen stämde för kvinnan på bilderna var blond. Det andra jag uppmärksammade var att hon släpper ett nytt album om en vecka. Det tredje var att en av låtarna på detta album fick mig att undra om hon tänkt ställa upp i Melodifestivalen. Blanda hennes vanliga operagenre med Björn & Benny så har du Running.

Nu är inte jag ett fan av Sarah Brightman, hur duktig hon än är har jag aldrig kommit mig för att köpa ett album med henne. Tycker dock hon förtjänar lite mer cred än vad den här videon ger.. mycket mystiskt framträdande.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, oj vad läskigt! Det är Give Me Your Love blandat Dancing Queen? Winner Takes It All? Det känns väldigt mycket Abba och väldigt mycket MF.

2008-01-23 @ 11:32:52
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0