iPod Touch

Så här lagom till att iPhone har släppts i landet har jag bestämt mig för att köpa en iTouch. Bestämt mig hade jag väl gjort för längesedan, men den vanliga konsumtionslogiken i att vi åkte hem tidigare från luffen ger mig pengar över, som jag annars hade gjort av med på resan, till att köpa något roligt. Som en Touch.

Min lilla nano kajkade även ur totalt på resan och levde sitt egna liv, så jag känner mig än mer berättigad att köpa en ny iPod när min nuvarande är opålitlig. Frågan är ju nu bara vad jag ska gravera in. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: alex

jag önskar att jag graverat in hur man startar om iPoden. Vänster höger upp ner hold... minns aldrig.

2008-07-13 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0