Positiv konsekvens

Jag behöver ha det svalt i sovrummet när jag ska sova. Därför brukar jag alltid öppna fönstret innan jag lägger mig och stänga dörren till sovrummet så det ska hinna bli ungefär 18,5-19,5 grader när jag ska lägga mig. I början av sommaren innan jag åkte iväg på tågluffen var det så pass varmt ute att det inte gick ner till lägre än 21,5 och jag höll på att svettas ihjäl varje kväll när jag försökte somna.

Nu när jag är tillbaka efter tågluffen och efter 3,5 vecka av i snitt 38 grader, har termometern i sovrummet stått på 22,5-23,5 grader när jag har lagt mig, och det är så svalt och skönt att jag somnar som en liten hundvalp.

Kommentarer
Postat av: Stefan

(Skönt att du är hemma igen... på nåt sätt)

2008-07-10 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0