Morgontrött värld

Klockan 04.40 klev jag upp för att hinna åka med första bussen för dagen till jobbet. Jag tror aldrig jag varit ute i stan den tiden på morgonen. Jag gick förbi big boy och universitetet men såg varken en bil eller en människa och hörde inte ens trafik någonstans ifrån. Däremot höll alla fåglar låda och gav känslan av att jag hamnat i en tom spökstad. Jag möter inte en bil eller människa på hela vägen till jobbet och inne på bygget är det helt tomt. Som tur är vet man att världen inte gått under när man sätter på sig hörlurarna och det ringer som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Danne

God morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kör... ;)

2008-06-05 @ 06:03:46
Postat av: Junitjej

Trevlig blogg du har!

2008-06-05 @ 06:13:41
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Danne

Vad händer på bloggfronten? Tappat sugen? De e inte bra, världen e redan så full av tappade sugar..

2008-06-10 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0