Packad

Nu har jag spenderat hela dagen till att packa min ryggsäck. Hela dagen från 12.00-22.30. Jag vet egentligen inte vad det är som tagit sådan tid, jag har skrivit en lista, lagt fram grejer, lagt tillbaka grejer, valt skor, valt småväskor, packat ner och packat upp och nu sitter jag här och har ändå en skjorta på sängen som jag inte har bestämt mig för om den ska ned i väskan eller tillbaka i garderoben.

Det är verkligen inte lätt att packa för en månads resa och sannerligen inte för en månads resa man ska bära på ryggen. Jag ska snart provbära lite på ryggsäcken för att känna om jag kommer bli starkare eller krokigare kommande månad. Nu är det bara necessären som saknas i packningen, och den där skjortan då. Annars är mitt liv för en månad framåt nedpackat i en ryggsäck i mitt sovrum. Konstig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0