Post Earth Hour

Eternal sunshine of the spotless mind.
Vill någon berätta vad den vill säga och ge så jag slipper tänka ut det själv, skulle jag tacka och ta emot.

Miss X däckade i soffan. Tyckte filmen började skit. Hunden luktar illa och stirrar ondsint på mig.. idag var dagen då jag blev rädd för den.. förkroppsligad inkarnation av satan, fick jag för mig att hon var. Så jag vågade inte sluta klia henne på magen.
I frysen ligger 16 -3 vaniljglasspinnar med chokladöverdrag. På tvn break-/mag-/robotdansar en barbröstad dansk. I soffan uppe ligger två andra personer och sover. Slutkörda i mörkret efter nedsläckningen kl.20. Hunden/Satan är orolig och gnyr. Jag tror den är kissnödig.

Nu åker jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0