10 dagar kvar

Nu har klockan för en timme sedan slagit om till torsdag och det är tio dagar kvar tills jag åker till Serbien. Vid den här tiden då, sitter nog jag och mitt resesällskap på Arlanda och försöker hitta en internetuppkoppling att se det sista Inför-avsnittet med innan flyget avreser kl: 07.20 nästa morgon.

Som tur är finns det dator med internetuppkoppling i lägenheten vi hyrt, så jag hinner nog skriva några rader emellanåt mellan stadsutflykter, repetitioner och tävlingar.

Dagen till ära, den nysläppta musikvideon till Hero:

Kommentarer
Postat av: idchen

åh, jag vill också till serbien!!!!!!!!!!

men hur sugig får en video bli?

2008-05-08 @ 12:22:26
URL: http://idchen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Fiiin blogg :)

2008-05-08 @ 13:32:15
URL: http://diveby.blogg.se
Postat av: Danne

Låten är ju världsklass, men videon var verkligen världskass!

2008-05-08 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0