Bättre än rattinställning

Pappa har dragit hem en gammal tv (någonstans ifrån) med tryckknappar som man söker kanalerna med. Han har hittat svt 1, tv 3, tv 4 och kanal 8. De övriga får han inte in. Nyss bad han mig prova, men jag förklarade att jag inte tror det spelar någon roll för resultatet vem som trycker på knapparna.

Tydligen har han suttit nästan hela dagen och försökt hitta rätt på kanalerna, enligt mamma. Känner jag honom rätt så har han tittat ett bra tag på varje kanal han lyckats pejla in innan han åter kommit på att han skulle leta efter fler. Snart går jag och försöker ändå bara för att själv få styra ljudet av myrornas krig.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, rolig pappa Wikner. En riktig samlare som jag förstått det. :D

2008-05-14 @ 19:03:06
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, vad ska man med en sån gammal till?

Tips från Coachen: Det går inte alltid att få in alla kanaler på en gammal TV. Den kan inte få in alla frekvenser. :)

2008-05-14 @ 20:31:45
URL: http://dencre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0