Jezdiceva Street

Jag sitter har i datorrummet och stor My som ska sova har. Dagarna tva har gatt nastan allt annat an bra, men nu ska vi i alla fall lagga oss i var lagenhet sa vi orkar kliva upp imorgon. Tva av fem vaskor kom inte fram med flyget, en av dem skulle skickas i eftermiddag, den har vi inte sett skymten av. Den andra ar planerad att komma mitt i natten.

Vi missade vart forsta flyg fran Arlanda och fick boka om biljetterna for att aka via Munchen istallet for Berlin. Far beratta mer om det en annan gang nar det inte ar sa nara laggdags.

Lagenheten ar i alla fall jattefin och ligger bland vad som ser ut som stora fina diplomatbostader. Mannen som vi hyr av ar tydligen samma man som kom tvaa i Serbiens nationella uttagning i ar. Honom traffar vi pa mandag.

Nu ska jag ocksa lagga mig sa jag kommer upp imorgon. 10.10 hors vi i P4. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Puuuhhhh

2008-05-20 @ 13:08:19
Postat av: stoffe

gah =P jag lyssande 12.15 och fick höra nån helt annan istället

2008-05-20 @ 20:01:35
Postat av: Daniel

Du, det var inte många i arenan igår. Skrämde du iväg dem?

2008-05-21 @ 08:06:12
Postat av: Carman

Haha. Linslus där! ;)Klart man skulle hitta dig på vimmelbilderna. Hoppas ni har det skoj där nere. ^_^

2008-05-23 @ 22:05:37
Postat av: Andréas

Hoppas att ni har haft det roligt där nere :) Vi skulle ha skickat Sanna istället, hehe ;)

2008-05-25 @ 00:20:17
URL: http://mrspeakerphone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0