Morgonruffs

Idag lämnade jag hemmet 05.20, kolsvart som natten var det ute. Man skulle kanske kunna säga att det fortfarande var natt, allt före 06.00 är för mig okristligt tidigt. Sov var något jag gjorde dåligt i natt, tänka på allt skit mellan himmel och jord var något jag gjorde bättre.

Mina ögonbryn är bra parametrar att på morgonen fastställa hur jag har sovit. Ju ruffsigare ögonbryn desto sämre sömn = mer vända och vrida, gnossa och byta kudde. Städade ögonbryn = lugn sömn. Idag såg de ut som två krulliga terrier ovanför ögonen.

Som vanligt känns det som den bästa idén i världen vore att lägga sig igen när jag kommer hem, men så snart jag går ut genom de här dörrarna kommer jag vilja ta till vara på den lediga tiden och göra något annat. Typiskt, så typiskt.

Kommentarer
Postat av: Email

Okristligt var ordet. Själv lyckades jag vakna ca. 1,75 timmar för sent idag, trots tredubbla väckningsanordningar! Tur att jag har ganska flexibla arbetstider annars borde jag blivit avskedad för länge sen. =/

2008-11-11 @ 12:13:48
Postat av: Ruda

Okristligt, ja, men vi är väl ändå inte särskilt kristna? ;)



Och ja du, Email... Som vanligt då. haha :D

2008-11-11 @ 14:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0