Sömnhjälpen

Jag gjorde just Apotekets test för sömnproblem och fick veta att jag verkar lida av insomni. "Hårt", sade Nathalie. Jag bör observera att det inte är någon diagnos utan en bedömning av de svar jag givit i undersökningen. Tydligen är jag väl lämpad för att prova Apotekets nya sömnhjälp där man går igenom ett program över internet baserat på KBT för att kunna sova bättre. 395kr kostar det, men jag får pengarna tillbaka om jag inte upplever att jag sover bättre efteråt.

Det blev visst en väldig grej av det. Kanske är det bäst att inte prova ifall man får reda på att man lider av något ännu värre, men här är länken om ni vill prova (Nathalie var dock helt frisk så det finns visst hopp):

http://www.somnhjalpen.info/apoteket/intro.aspx

Kommentarer
Postat av: My

Det var tråkigt att höra att du har sådana kraftiga sömnproblem min vän. Gjorde testet själv och de tyckte att jag var hyffast frisk. Pjo! ;)

2008-11-15 @ 14:41:49
URL: http://mytribute.blogg.se/
Postat av: Ing-Marie

Jag lider tydligen av insomni. Gjorde nyss testet.

2008-11-15 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0